Wednesday, 10 February 2010

Build your own book Boyfriend - Tagged!



 So Minx over at the Gutter Girls Tagged me to Build my own Book Boyfriend! Love this idea, all my fave things in one sexy man. NICE!

                                               *****************

How do you play?
  • Fill out the quiz bellow, post a picture of sexy man and tag five (5) other book addicts to do the same.
  • Don't forget to pop to their blogs as let them know they have been tagged!
  • Once tagged... you have do do the same, grab the button, answer the questions, and keep it rolling! But don't forget the picture of the sexy man! It doesn't have to match your fantasy man, just a little eye candy for the rest of us.
  • And don't forget to go back to the Gutter Girls blog and share your book boyfriend post =)


                                                ***************** 


1- Hair colour and style
It has to be dark. He has to be fanfreakingtastic book boyfriend for me to make an exception and go for blonde. Lengthwise i like something to grab and yank, pointless having hair if a Bear cant pull it ;)

2- Eye colour and facial features
Give me deep blue and i am a puddle of goop on the floor! Seriously i have a giant yen for blue eyes. I like a nice chiselled face, with a covering of light stubble and lips that my teeth just wanna sink deep into. And he must MUST have nice even white teefs in his gob! LOL

3- Height and body type
im a short ass at 5'4 but i still want my man TALL size. 6'2 - 6'6. Gimme a giant! Think Swimmer build and you have what makes me drool, lean, sleek, with abs that can take a weeks worth of laundry on them and must MUST have that V dip { you know what i mean, right girls? ;) } I dont want any kind of Yetti man, so not too much hair ( Think Robin Williams hairy arms YACK! ) a light dusting on the chest and a delish happy trail down his belly. His butt has got to look good in a nice pair of jeans (that hang low to reveal that V again...Mmmmm)

4- Visible age
I can go a lil younger than me, so from 28 - 38

5- Bangability ie: kinky/bi/size
Pointless having all that sexy body and not being able to go until the cows come home, right? so Stamina yes please! Kinky yes. Bi yes, then i can haz the manlove too! *SQUEEE* and size, hello...im not gonna pick a dinky winky! If im not walking like ive been on a horse for a week then he's the wrong damn size and will be sent back to the Boyfriend making factory for an upgrade!

6- Human or other
Eek now this is the one i am stuck on, cus i like lots of different kinds! Human (like Roarke) and Other (Bones/Vishous/Wraith/Eric/Shade) So i will choose SHIFTER! So i can have all of the above and more =D *pats clever self on the back*

7- Paranormal skills
Easy peasy! Teleport. then i can be "having" him in mere seconds!

8- Interests
Im his number one hobby ;) But when hes not playing with me ( i need rest after all, the cooch will beg me for it!...rest that is :P ) id like him to be seriously into books, a guy reading is damn sexy, or he can tinker with his motorbike ( and be sexily covered in oil and grease dressed only in low riding jeans and a white tank top...OH MY!)

9- Habitat
My Shifter has many places to lay his head. But his main space is a glass house on a secluded beach. Bedroom overlooks the sea.

10 Special skills
His skill is he can read my every desire and gives me it. Be it to laugh and be goofy or to be a durty gutter girl and scream like a banshee.

My candy offering is....




I tag..

Jaymzangel @ a Bitch, a blog and a Bookshelf

Queen B @ That's Queens Bitch to you 

K.C @ Smokinhotbooks

Intense Whisper @ Intense Whisper

Tena @ Crazy Book Slut

Have fun building your Book Boyfriends!

Smooch!

8 Speak to Me:

Minx said...

*grabs hand and pulls candy to her page* Fab man, ooo we could swap men for a while, try each others out?

=D

Pixiedust said...

ooo I like...makes me wanna go pounce on my own book boyfriend! ;)

Sparklybearsy said...

LMAO!! dont we always ? ;)

Smokinhotbooks said...

How exciting! I'm ready to build my own boy toy *rubs hands together*

Sparklybearsy said...

woot woot! i look forward to reading all about him!

ErotRomReader (Janna) said...

Yum yum! I love your teleporting fantasy man :)
And the cookie is really sweet!
I'm writing mine boyfriend at the moment, he will be presented tomorrow ;)

Sparklybearsy said...

WOOT im glad you like him Janna! sooo cant wait to see what your book boyfriend looks like!

ErotRomReader (Janna) said...

I can tell you this, he's hot ;)
And there's a reason why I post about him on Dean Day, lol!

Post a Comment

Thanks for the Comments! I love reading them.